środa, 1 grudnia 2010

Aktualizacje na blogu

Witam po przerwie ;)
Dziś tak długo wyczekiwany temat, czyli AKTUALIZACJE!
Poprzedniej listy nie wykonałam całkowicie. Czemu? Otóż, ostatnio kończą mi się pomysły - na moim koncie dużo kosmetyków nie ma, a w starplazie świeci pustkami (chodzi mi o to, że po prostu nie mam weny w DOT, a o LUXE nie wspomnę -,- strasznie ich nie lubię).
Aktualnie nowa lista jest w przygotowywaniu - jeden makijaż nawet mam zrobiony ;D Podpowiem, że postaram się, aby była dłuższa niż poprzednie.
Nagłówek - o nie!
Na początku byłam zachwycona tym nagłówkiem, lecz teraz gdy na niego patrzę ciarki mnie przechodzą... Tak więc biorę się do roboty i na przestrzeni dwóch tygodni możecie się spodziewać nowego wyglądu bloga ;D
YT
Jako, że w poprzedniej liście nie zrobiłam żadnego makijażu na YT to zrobię (przynajmniej się postaram zrobić) w tej liście. Ostatnio zaniedbałam swój kanał.

No i właściwie to wszystko co chciałam wam powiedzieć.

Mam do was jedną małą prośbę. Jeśli macie jakieś kosmetyki, a czytacie tego bloga - zgłoście się do mnie w KG. Potrzebuję modelek do wykonywania makijaży. Sama chyba wypróbowałam na mojej doll dużo makijaży, a teraz jak już wcześniej wspomniałam potrzebuję hmm... nazwijmy to inspiracji. Więcej informacji w następnej notce ;D
Pozdro, Nygusiia__

Brak komentarzy: