poniedziałek, 20 grudnia 2010

Makijaż brązowawy (naturalny)


Witam.
Dziś dodałam notkę trochę później, lecz poprostu nmie miałam dostępu do komputera, na którym mam zapisane makijaże. Zgodnie z moim "planem tygodnia" dodaję pierwszy makijaż z listy.
Jak widać na wyżej załączonym zdjęciu moja doll jest bardzo naturalnie pomalowana. W zewnętrznym kąciku oka nałożyłam brązowy cień w kredce z nowej kolekcji DOT, potem pomalowałam resztę powieki takim brudnym jasnym różem (bardzo piękny kolor) o wymieszałam kolorki
Twarz tylko rozświetliłam takim jasno różowym różem - prawie że różowym.
Usta pomalowałam tą szminką :
Jej kolor również jest przepiękny.

Jako, że z Sunny Bunny zniknęło piętro ze sztucznymi rzęsami niestety musiałam skorzystać z tuszu do rzęs. Niestety na screenie nic nie widać, więdz zrobiłam drugi screen, z przybliżeniem, bez tuszu. Możecie bardzo dokładnie przyjrzeć się makijażowi.
(Odrobinkę nie równy :D)


Jak wam się podoba? Piszcie w komentarzach!

P.s - przypominam o zgłoszeniach na modelkę - zgłaszać się możecie pod najnowszymi notkami (ta co teraz czytacie, i poprzednią z ogłoszeniem do modelek)

Brak komentarzy: