piątek, 31 grudnia 2010

Metamorfoza _nataleczka_11



(Fryzury są inne na różnych screenach ponieważ ubiór "PO" robiłam dopiero dzisiaj. jednak oceniam twoją wczorajszą doll)

Przed
Nic dodać, nic ująć. Jak dla mnie jest SUPER! Tak trzymaj!



Po.
Masz taką szafę, że mi ciężko było wybierać. Długo zajęło mi myślenie nad strojem.
Pierwszą rzeczą, którą wzięłam to były te za kolanówki (?). Od początku wiedziałam, że ich użyję. Przeszukując twoją szafę znalazłam tę czarną sukienkę archiwalną. Potem błyszcząca torebka, szare błyszczące buty. Bez kurteczki byłoby pusto więc ją dodałam. Jestem z siebie zadowolona.




Przed.
Powiem jedno - ta fryzura kojarzy mi się z dziewczynką z "Ringu" :P
Jak w stroju było świetnie to myślałam, że i tutaj się popiszesz. Popisałaś się, lecz nie wiem czy na dobre.
Wybrałaś bardzo jaśniutkie kolorki. Nałożyłaś bardzo dużo warstw więc ich jasność rzuca się w oczy. Nałożyłaś cienie prawie pod brwi. Kolory nie są tak dobrze wymieszane. Błyszczyk położony na całe usta, co tworzy taką niedobrze wyglądającą linię na dolnej wardze. Pasemka jeszcze bym przeżyła.



Po.
Chciałam by było elegancko. Pierw wybrałam króciutką fryzurkę i zmieniłam kolor włosów. Potem wytuszowałam rzęsy i zabrałam się do malowania. Wzięłam fioletowy cień i nałożyłam go w wewnętrznym kąciku oka. starałam się robić to tak, by potem można było go wymieszać z innym kolorem. Z białym cieniem miałam problem - nie chcial się ładnie nałoży ;[ Ale jakoś wyszło :D Potem oko podkreśliłam eyelinerem i czarną kredką. Na środek dolnej wargi nałożyłam błyszczyk. Potem biżuteria (którą bardzo lubię, dlatego tak często pokazuje się w moich metamorfozach ;p). I taadaam! Wyszło coś takiego.

Jak Ci się podoba? A jak wam się podoba?
Proszę, piszcie w komentarzach :D

Brak komentarzy: