środa, 1 grudnia 2010

Potrzebuję modelek.

Witam,
Jak już w poprzedniej notce napisałam potrzebuję modelek do wykonywania makijaży.
Aby się zgłosić napisz, albo w komentarzu najnowszej notki, albo w mojej KG (Księdze Gości). Jeśli piszesz w komentarzu koniecznie napisz swój nick! Bo potem jak cię znajdę na stardoll ?
Ok, trzeba coś napisać o tym jakie "wymagania" musisz spełniać. Właściwie jest tylko jeden wymóg - musisz mieć kosmetyki! Bo niby jak bym zrobiła makijaż bez kosmetyków -,- .

Właściwie już wszystko napisałam, lecz dla formalności wspomnę jeszcze raz :
- zgłoś się, albo w KG lub w komentarzu do najnowszej notki. Jeśli piszesz w komentarzu - napisz swój nick. (Wspomnę, że lepiej zgłosić się w mojej KG, ponieważ na blog zaglądam ostatnio dosyć rzadko).
- musisz mieć kosmetyki
- i to tyle ;D

Dobra, już wszystko.
Pa!

EDIT.
Dobra, nie wspomnę o swojej "mądrości", którą 'wykonałam' wczoraj. Dla "beki" dodałam się do obserwowanych mojego bloga - myślałam, że blogger na to się nie zgodzi! I teraz nie wiem jak się "odobserwować" ; p Ma może ktoś jakiś pomysł? Nie bierzcie mojego obserwowania pod uwagę - blog ma tylko jednego obserwatora.

EDIT 2.
Dopiero przed chwilą sytuacja została opanowana ;D

Brak komentarzy: