czwartek, 30 grudnia 2010

Metamorfoza Diwastardollka



Przed
Podoba mi się. Tylko to "coś" na górze - wydaje mi się zbyt... ekstrawaganckie? Według mnie tylko ten element nie pasuje.

Po
Niestety nie wykonałam ubrania "PO". Bardzo przepraszam.




Przed
(wcześniej miałam przygotowaną metamorfozę, tylko zmieniłaś wygląd -,-)
Właściwie niczym nie wyróżniająca się doll. Nie podoba mi się to, że nałożyłaś kolczyki na włosy - w realnym świecie chyba nie nosisz kolczyków na włosach ;)




Po
Zmieniłam niewiele. Kolor włosów, fryzurę, usunęłam kolczyki i przesunęlam pieprzyk. Oczy podkreśliłam oczy eyelinerem i wytuszowałam rzęsy obiema maskarami. To jedyne co mogłam zrobić.

Jak Ci się podoba? A jak wam się podoba?

1 komentarz:

Bellatrix Black pisze...

W rzeczywistym świecie jestem szatynką i mam długie włosy.Ale dzięki lepiej teraz się widzę!