niedziela, 19 grudnia 2010

Aktualizacje

Witam.
Otóż przedstawię wam zmiany, jakie niedługo powstaną na blogu. Jest ich dosyć dużo - tak Nygusiia się ożywiła :D

Aktualizacja nr 1. (najbardziej będzie widoczna)
Nowy nagłówek! I choć będzie bardzo podobny (wręcz taki samy) do tego aktualnego będzie bardziej estetycznie wykonany. (Przynajmniej tak mi się wydaje :D)

Aktualizacja nr 2.
Lista makijaży. Tym razem odświeżona, dłuższa i lepsza. Znajdą się na niej makijaże, ktore wykonałam ostatnio, lecz będą one w nowej wersji, z opisami i z oznacznikiem mojego bloga :D

Aktualizacja nr 3.
Jest to aktualizacja nad którą długo myślałam. Pomysł wzięty od różnych blogów makijażowych jak np.
-theoleskaaa.blogspot.com
-sunny-monday.blogspot.com
i wielu innych...
Otóż postanowiłam, że na moim blogu będę robiła recenzję różnych kosmetyków, których sama używam - chyba najczęściej będą to lakiery do paznokci, ponieważ uwielbiam malować paznokcie :D (To taka jakby moja druga pasja - pierwszą jest grafika komputerowa).
Artykuły będą się ukazywały 2 razy w tygodniu. Postaram się dawać zdjęcia produktów jak najlepszej jakości, ale na cuda nie liczcie - mój aparat w komórce ma tylko 2 mpx czyli nie za dużo :D

To chyba wszystko... jak coś mi wpadnie do głowy to edytuję ten post.

Co sądzicie o moich pomysłach? Może coś pozmieniać? Piszcie w komentarzach : )

EDIT.
Przypomniałam sobie. Pisałam już o tym kilka postów wcześniej, lecz napiszę znów - potrzebuję modelek do wykonywania makijaży. Jest to bardzo potrzebne, by blog mógł się ciągle utrzymać i regularnie pojawiały się makijaże. Jeśli wchodzisz na mojego bloga - proszę zgłoś się pod tą notką. Wyjaśnię to jeszcze raz w następnym poście.

Brak komentarzy: