piątek, 31 grudnia 2010

Metamorfoza iga136


Przed
Jest ładnie, lecz jest nudno. Postaraj się bardziej, a na pewno wyjdzie ci coś ładnego i nie nudnego :)




Po.
Postawiłam na elegancję. Pierwszą rzeczą, którą wzięłam były czarne rurki - podstawa :D Potem śliczna bluzka z kalendarza świątecznego. Nie miałaś pasujących butów więc wzięłam te zwyczajne buty na obcasie. Strój uzupełniłam torebką, bo bez niej byłoby pusto.




Przed.
Zacznę od tego, że źle nałożyłaś fryzurę - widać jak wchodzi na twarz i wgl. Za nisko dałaś brwi - radziłabym ci je troszkę podnieść. Te usta wydają mi się takie komiksowe, jakby doll wypiła sok z cytryny. Ale ogólnie jest dobrze :)



Po
Chciałam by wygląd doll pasował do stroju. pierwsze co zrobilam to wzięłam tę króciutką fryzurkę - bardzo pasuje twojej doll. Potem wzięłam czarne okulary. Brakowało mi czegoś więc na włosy dodałam kokardkę - teraz jest też dziewczęco ^^

Mam nadzieję, że podoba Ci się.
A wy co sądzicie o tej metamorfozie?

Brak komentarzy: