środa, 29 grudnia 2010

Redaktorka potrzbna od zaraz!

Tak jak w tytule.
Poszukuję redaktorki, która by mi pomagała. Sama nie zawsze mam czas, aby napisać notkę lub wykonać makijaż.
Wymagania, które musisz spełniać :
- musisz być na stardoll przynajmniej 6 miesięcy. Chciałabym by bloga prowadziła osoba, która jest już zapoznana ze stardollowym światem i dobrze się w nim orientuje.
- musisz mieć co najmniej 11 lat. Podejrzewam, że żadna 9 latka nie potrafi zrobić profesjonalnego makijażu, ani stylizacji. ( ten punkt nie miał na celu nikogo obrażać. Po prostu takie jest moje zdanie)

Zmieniam zasady! Zgłoś się. Zobaczę czy masz talent i skontaktuję się z tobą w KG.

Dobra, nie będę już więcej gadać :D

5 komentarzy:

Natalia C: pisze...

Mogę zostać redaktorką ?

Anonimowy pisze...

Mogę zostać redaktorką? Bardzo mi zależy.

red.ola.

Anonimowy pisze...

ja jestem na stardoll od ponad 6 miesięcy ale na koncie superlilka999 do którego straciłam dostęp

red.ola.

superlilka999 pisze...

Anonimowy pisze...

albo nie chcę być z konta olachuda1234

red.ola.