sobota, 25 grudnia 2010

Artykuł - szybko działający żel przeciw wypryskom, Avon

Witam.
Dziś, po wielu utrudnieniach będzie artykuł o szybko działającym żelu przeciw wypryskom firmy Avon. Kupiłam go dawno - chyba w lutym tego roku.
Gdy odebrałam paczkę od mojej koleżanki zdziwiłam się - myślałam, że 125 ml. żelu jest znacznie mniej. Miałam już krem do rąk o tej samej pojemności, lecz on był znacznie mniejszy. Ku moim oczom ukazała się dosyć duża tuba błękitnego żelu.
Opakowanie miał bardzo dobre - nie trzeba było odkręcać nakrętki ani nic w tym rodzaju - taka zakrętka z klapką - oj, wiecie o co chodzi ; ) Miałam tylko problem pod koniec produktu - ciężko było mi go wydostać z opakowania. Lecz poradziłam sobie nożyczkami :D
Sam produkt był bardzo dobry - do pory kiedy go używałam na mojej twarzy nie ukazał się żaden "gość", twarz była czysta, świeża itd.
Zapach - jak dla mnie to był normalny, nie wyróżniający się zapach.
Podsumowując mam bardzo dobre zdanie na temat tego produktu - jestem bardzo zadowolona z tego, że go zakupiłam. Niestety, teraz katalogach Avonu są inne rzeczy do mycia twarzy - wyszła chyba nowa kolekcja, a ta, którą j posiadałam jest już chyba niedostępna. Szkoda, tak to bym na pewno znów te produkt zakupiła.
EDIT - wczoraj nie miałam jak dodać fotki tego produktu i dodaję ją dzisiaj


Niestety, nie mam fotki jak wygląda ten żel normalnie, ponieważ dawno mi się on skończył.

Brak komentarzy: