czwartek, 30 grudnia 2010

Metamorfoza Kasiulka-12



Przed
Jest ładnie, lecz zastanawiam się po co dałaś ten naszyjnik? Kompletnie nie pasuje do tego stroju. Ogólnie jest bardzo dobrze. Podoba mi się połączenie tych dwóch par rajstop - genialne!




Po.
Masz tyle ubrań, a tak ciężko było mi coś wykombinować! Siedziałam nad tym chyba z półgodziny. Najpierw znalazłam tę kurteczkę - postanowiłam jej użyć. Potem szukałam po całej twojej szafie odpowiedniej sukienki lub bluzki. Znalazłam tę - darmówkę, ale bardzo ładną. Reszta dopasowała się sama - wiedziałam, że użyję tych butów od początku. Bez rajstop byłoby tak... pusto. Nie wiem jak ty, ale ja jestem zadowolona, że udało mi się coś takiego stworzyć.




Przed
Nie wiem co powiedzieć. Oryginalnie, lecz przesadziłaś. Co do tych rzęs jestem uprzedzona. Soczewki są nawet, nawet. Lubię je. Z cieniami trochę narobiłaś. Kolory są okey, tylko wykonanie makijażu niezbyt. Widać, że nałożyłaś cienie aż pod brwi, a to wygląda odrobinę nieestetycznie.



Po

Wykonałam replikę twojego makijażu,tylko w wersji glamour.
Najpierw wytuszowałam rzęsy, lecz nie zrobiłam ich aż tak długich jak zrobiłaś to ty. Przy tym typie oczu jest to konieczne, gdy chcemy by nasza doll wyglądała naturalnie. Potem wzięłam się za sam makijaż. Ciemny niebieski wpadający w granat nałożyłam w zewnętrznym kąciku oka. Na środku powieki nałożyłam cień niebieskawo-fioletowy. W wewnętrznym kąciku oka nałożyłam biały cień. Nakładałam te 3 cienie tak, by wyglądały na ładnie zmieszane, by było przejście pomiędzy kolorami. Pieprzyk zostawiłam w spokoju - tu bardzo pasował. Fryzurę zmieniłam na tę dla SS - jest według mnie boska. Dodałam jeszcze naszyjnik i taadaam!

Jak wam się podoba? Piszcie w komentarzach ;)

Brak komentarzy: