czwartek, 30 grudnia 2010

Metamorfoza Ciasteczko.xxx

Witam.
Jako, że dziś ma dzień wolny od jakiegokolwiek makijażu to postanowiłam z moją znajomą (Love_3108), że będę robić metamorfozy. Ona będzie zachęcała, a ja wykonywała.
Na pierwszy ogień idzie dziewczyna poznana przez Love - Ciasteczko.xxx
Niestety nie mam zdjęć przed, ponieważ nie mogłam

MAKIJAŻ



Nie miałaś żadnych kosmetyków więc za tym idzie metamorfoza jest niekompletna. Ale coś tam zmieniłam ; )
Zaczęłam od zdjęcia twoich dodatków - nie obraź się, ale kompletnie nie pasowały dla ciebie te wielgaśne rzęsy - nie jestem ich szczególną fanką.
Potem poprzesuwałam wszystkie części twarzy - miałaś trochę za wysokie czoło.
Zmieniłam twój kolor włosów z platyny na taki naturalny blond. Fryzurę masz zwykłą - rozpuszczone włosy.

UBIÓR




Nie miałam zbytnio w czym wybierać - miałaś głównie same darmówki. Ale wzięłam zwyczajne szpilki i sukienkę, tę na sylwestra. Nie jest oszołamiająco, lecz nie miałam możliwości.

Jak wam się podoba?

Brak komentarzy: