środa, 29 grudnia 2010

Dawno, dawno temu...

Witam.
Dziś odskoczymy na chwilę od tematu makijaży, a przeniesiemy się w czasy, gdy stardoll nie miał 80 milionów użytkowników, tylko trochę mniej.
Otóż, przeglądając sobie archiwa stardolla wpadłam na pomysł pokazania wam jak wyglądało to kiedyś - rejestracja i wgl wszystko.
Pierwszy okres, który odwiedziłam jest to rok 2006 - kwiecień. Stardoll wyglądał zupełnie inaczej niż teraz. Nie było jeszcze starplazy -,- Oto jak prezentowała się ów czas strona główna



Jak widać powyżej strona bardzo się różniła od tej, która jet obecnie. I jak widać nie było jeszcze starplazy.
Coś co mnie zaciekawiło to lista użytkowników. Znalazłam na niej... POLKĘ!


Z ciekawości poszukałam jej w teraźniejszym stardollu. Niestety - jej konto chyba zostało usunięte.
Ze screena powyżej można się dowiedzieć, że wtedy nie było widać naszych lalek - znacy się awatarów. Wtedy zamiast naszych dollek były gwiazdy, które sobie wybraliśmy. Hmm... ciekawe, co nie?

Sierpień 2006

Następna data, którą odwiedzilam - sierpień tego samego roku. Strona niewiele, lecz się zmieniła. Przede wszystkim - jest starplaza.

Tak pozatym strona chyba się nie zmieniła - chyba ponieważ miałam możliwość sprawdzenia tylko strony głównej i rejestracji. A mam taką ciekawostkę - jeśli chcesz się zarejestrować w tamtych czasach - nic z tego. Od razu wyskoczy ci, że tego nie ma w archiwum -,-
A tak wyglądała rejestracja (bez tworzenia dollki)}



Różni się ona od tej teraźniejszej.

Początek 2007 roku

Jedyne screeny jakie posiadam To screeny tego... czegoś (;P) ze strony głównej.






Był czwarty obrazek i on dotyczył magazynu, lecz archiwum jest tak wredne, że pokazało mi tylko urywek tego obrazka i to na chwilę -,- Jedyne co mi się udało zrobić to to



Jak widać magazyn nazywał się wtedy The Show. Chciałam otworzyć magazyn lecz archiwum nie otwiera flashy ;/



To mi się pokazuję jak chcę otworzyć magazyn.

No i jeszcze mam 3 stare ubrania



I coś co mnie jeszcze zainteresowało - tło wtedy było takie same jakie mamy teraz! Tak!



tło nowe



tło stare


Hmm... ciekawe co nie?

Dobra, na dziś koniec tych starych opowiastek ;D Biorę się teraz za makijaże.

Brak komentarzy: