poniedziałek, 29 listopada 2010

Historia ubioru (czyli Nygusiia__ kiedyś i dziś)

Witam. dziś dosyć drażliwy dla mnie temat - moje początki na stardoll. Przyznałam się już, że mój makijaż imponujący nie był. A strój? Ojj, było bardzo źle, choć wówczas wydawało mi się, że mogę nawet zostać CG z takim ubiorem. Teraz gdy o tym myślę sama się z tego śmieję, a czasami wzdrygam - Jak można było tak wyglądać?! Dobra koniec mojej gadaniny czas na "dowody zbrodni" (;p)

Styczeń 2010 - Nygusiia__ odkrywa stronę stardoll.com . Otrzymawszy 20 sd idzie do Starplazy i kupuje pare rzeczy. Oto jej kompozycje :

(Tę miałam najdłużej - zrobiłam sobie 3 miesięczną przerwę na stardoll)
(Zdjęcie dzięki mojej ówczesnej mądrości - zapisałam swoją doll w albumie)


Koszulka i spódniczka były moimi pierwszymi zakupami na Stardollu. Teraz na nie patrząc zbiera mi się na wymioty! (Zdjęcie dzięki mojej pomysłowości - rekonstrukcja)

Kolejnego stroju nie mogłam zrekonstruować - sukienkę sprzedałam w SB, a nie zapisałam swojej doll w albumie. Ale za to powiem, że strój składał się z tych różowych szpilek i


tej sukienki.

Ok. maj - czerwiec 2010 - Wykupiła sobie SS - nastąpiła lekka poprawa w jej stroju

(To zdjęcie zrobione było w bliższej przeszłości - ok siepień.)


Strój zrobiony na przestrzeni maj - czerwiec

Nygusiia__ teraz


Kilka dni przed wakacjami Odkryłam różne blogi o stardoll. Wówczas zrozumiałam o czym jest ta gra. Gdybym wcześniej odkryła je zapewne miałabym takie ubrania jak DKNY lub jakieś tribute. Przeglądając archiwa blogów w czasie gdy mnie nie było zdaję sobie sprawę - tyle rzeczy mnie ominęło! Ale może o tym kiedy indziej...

Wiem, że notka nie jest aż tak bardzo w tematyce bloga, ale po prostu kończą mi się pomysły na jakieś artykuły, makijaże.

Brak komentarzy: