środa, 15 grudnia 2010

Powracam...

.. lecz tylko na chwilę obecną.
Ochłonęłam już.
I powiem wam jedno - do stardolla nie ciągnie mnie już tak bardzo. O wiele bardziej uwielbiam się bawić grafiką. No, ale nie po to się zalogowałam.
Gdy tylko najnowsza kolekcja dot weszła do starplazy zalogowałam się na swoje konto i wykonałam pare makijaży. Nie za wiele i nie za starannie - powiem szczerze to było na "odwal". Umieszczę je i spadam.




Chciałabym wam tylko polecić pewnego bloga - metamorfozy-anka-lol13.blogspot.com
Ta dziewczyna jest ode mnie młodsza, a ma taki... talent? Tak, zdecydowanie talent. Uwielbiam metamorfozy wykonywane przez nią. To właśnie dzięki jej blogowi zrozumiałam co to "prawdziwy" makijaż na stardoll. Teraz trwa nabór na osoby piszące artykuły - kto wie, może się zgłoszę na osobę piszącą o realnym makijażu? Hah, niezły żart co nie ;D

Brak komentarzy: