środa, 8 grudnia 2010

Artykuł - IM (ItaliaMafia) i śmieszne konto

Witam.
Dziś również w nie tematyce bloga. otóż będzie artykuł o tym, co zatrzasnęło całym światem stardoll - nie tylko polskim.
Otóż od 2 dni na różnych stardollowych blogach trwają dyskusje użytkowników na temat tzw. Italia Mafia (Włoska Mafia). Zdania są podzielone - inni się boją, inni się śmieją, a kolejni olewają całą sprawę. Jeśli nie wiecie o co chodzi (a zapewne wiecie) to odsyłam was na różne blogi - wystarczy, że wpiszecie w Google "włoska mafia na stardoll". Pojawi wam się dużo artykułów podobnych do tego.
Na blogach trwają dyskusje (w których również ja biorę udział) a co ja myślę na temat tej całej "mafii" ?
Na początku nie wiedziałam o co chodzi. Gdy wchodziłam na różne blogi to trąbiono o mafii cały czas. Później się bałam - co to będzie, co to będzie? A teraz gdy ochłonęłam to uświadomiłam sobie, że nawet gdyby ukradli mi konto to by nic z niego nie zabrali (ma się tego farta być nie SS i żadnych oszczędności i żadnych Le ;D). Teraz to robię sobie z nich jaja ; p Czemu? Bo jeden "członek mafii" był na tyle tępy, by ustawić sobie hasło takie same jak nick! O kim mówię? Oczywiście o ItalianMafia500.
Zresztą nie tylko ja naśmiewam się z tej mafii. Wpadnijcie na konto Jaja.z.Mafi.It. ( z kropką). I zobaczycie. Na razie konto jest mało popularne, ale zobaczycie - będzie tak, że co 5 minut będą ludzie je odwiedzać!
Może i istnieje ta cała mafia, lecz takie dzieciaki, które myślą, że jak dadzą sobie słowo "mafia" w nicku to od razu są takimi kozakami utrudniają zadanie adminom usuwanie kont tych "prawdziwych" członków mafii. Wiem, że to i tak nic nie da - konta powstają co chwilę, a fakt, że usuwając konta nie usuniemy hackerów jest okropny.

Nygusiia__

Brak komentarzy: