czwartek, 30 grudnia 2010

Metamorfoza Roksanka45


PRZED.
Nudno. Nudno, ale ładnie. Jedyne co bym zmieniła to buty- ich kokardka nie pasuje do tej tuniko-sukienki.

PO

Masz mało rzeczy, więc mało mogłam zmienić.
Zmieniłam sukienkę na tę - jest ładna i pasowała. Do tego jeszcze zwykłe czarne szpilki i bransoletki, które miałaś w swojej stylizacji.



PRZED
(nie zrobiłam screena -,-)
Nie wiem co powiedzieć. Są 3 rzeczy, które mi się nie podobają - usta. Nie dość, że są takie sztuczne to jeszcze bardzo ciemne. No i jeszcze te dodatki z Sunny Bunny - wyglądałoby to ładnie, gdyby nie wchodziły one na włosy. I jeszcze brwi - są takie proste.




PO
Nie miałam wielkiego pola do popisu. Zmieniłam tylko fryzurę, zdjełam dodatki i nałożyłam czarne nerdy. Gdyby nie te usta prezentowałoby się to całkiem inaczej.

Jak ci się podoba? A jak wam się podoba?

Brak komentarzy: