wtorek, 21 grudnia 2010

Blogi, które polecam....

Przeglądając sobie przed niespełna minutą moje ulubione blogi wpadłam na pomysł - brak artykułu wynagrodzę wam blogami, które czytam prawie codziennie i je lubię. Dobra, zaczynam od tych makijażowych, kosmetykowych:

- pierwszy blog, który pragnę wam polecić to blog, na który staram się wchodzić codziennie, a jest to blog klublakierowy.blogspot.com . Blog, na którym są umieszczane różne recenzje i swatche różnych lakierów do paznokci. Sama mam "świra" na punkcie paznokci i lakierów :D

- drugim blogiem jest blog theoleskaaa.blogspot.com . Blog, na którym są również recenzje, porównania i wgl. takie kosmetykowe rzeczy. Na bloga tej dziewczyny może nie wchodzę za często, lecz jej kanał na YT oglądam regularnie.

- kolejny blog z serii kosmetyków :D sunny-monday.blogspot.com . Znajdują się tam bardzo przydatne recenzje (znów ; p) itp. Bardzo lubię ten blog.

- Blog nastoletniej dziewczyny stardoll-styles-2010.blogspot.com . Choć w adresie bloga jest "stardoll" blog nie jest o naszej gierce ;D Prowadzą go cztery dziewczyny : Misza, anka-lol13 i wybaczcie 2 kolejne dziewczyny lecz nie zapamiętałam waszych nicków...
Blog przypadł mi do gustu, polecam go wam.

- jest jeszcze wiele więcej blogów, które czytam codziennie z serii kosmetykowej, lecz musiałabym wiele wymieniać...

Dobra, kategoria "stardoll" :
Jest wiele blogów, na które wchodzę lecz wymienię tylko niektóre.

-stardoll-i-my.blogspot.com - tego bloga raczej wam przedstawiać wam nie muszę ;D

-stardollowe-ploteczki.blogspot.com - blog, który założył KUBAWIKI97. Obecnie nie orientuję się w redaktorach blogów, chyba, że jest ich mało :D

-stardoll-for-poland.blogspot.com - znany pod adresem stardoll.ocom.pl . Blog Lucasa.Poland . Tu również nie orientuje sie w redaktorach

- metamorfozy-anka-lol13.blogspot.com - blog utalentowanej dziewczyny, która robi świetne makijaże na stardoll. Naprawdę podziwiam jej talent, pracę jaką włożyła by blog był taki jaki jest obecnie. I choć na jej blogu zapadł mały kryzys jest już wszystko ok. Na blogu są jeszcze dwie dziewczyny, lecz znów nie pamiętam nicków. Ja naprawdę gubię się w tych redaktrach blogów ;D

-no i jeszcze nasza (znaczy się moja) ulubiona krytyczka, czyli krytyka-krytyczki.blogspot.com . Jej posty rozpromieniają mnie, gdy mam zły nastrój. Normalnie jej teksty mnie rozwalają. Jak np. tekst z najnowsej serii metamorfoz na jej blogu "Jeśli chodzi o uszy, to powinny być inne, mniej odstające" . Gdybym piła jakąś herbatę w tym czasie gdy to czytałam bym pewnie opluła ekran! Naprawdę, nie wiem skąd ona bierze te teksty, może z jakiejś strony, a może po prostu z głowy, lecz są one rozbrajające.

Teraz kategoria "życie w realnym świecie". Są to dwa blogi, które odwiedzam codziennie.

- milly-pamiętnik.blogspot.com - blog nastoletniej dziewczyny, która mieszka w Norwegii. Śledzę regularnie jej przeżycia.

-martynadembinska.blogspot.com -oczywiście na tej liście nie mogło zabraknąć Martyny. Bloga nie śledzę od początku, lecz zaglądam na niego również codziennie.

Już koniec. Trochę się rozpisałam ;O

Brak komentarzy: