wtorek, 16 listopada 2010

Coś o moim ulubionym zespole....

Wita,
Dziś postanowiłam odskoczyć od moich dotychczasowych makijażowych notek i napisac coś o moich ulubionym zespole. A raczej o ich piosenkach ;p A chodzi oczywiście o zespół PARAMORE !
Otóż, Paramore jest zespołem rockowym, w którego skład wchodzą
- Hayley Williams
- Jeremy Davis
- Zac Farro
- Josh Farro
- Taylor York

Normalnie KOCHAM ich piosenki. Są takie... fajne? Nie to za mało powiedziane... Po prostu kocham je ^^ A oto moje ulubione :
- Hallelujah
- Decode
- Hello Hello
- Ignorance

Gdybyście nigdy nie słyszeli tych piosenek, naprawdę polecam je z całego serca! Ja się w nich zakochałam i sądzę, że nic tego nie zmieni <3

A skoro już poszłam w kierunku ulubionych piosenek to wymienię też pare innych ; D
- Love is Forever (Muse)
- Supermassive Black Hole (Muse)

Miło mi było napisać o czymś innym niż o stardollu ;D
Pozdrawiam, Nygusiia__

Brak komentarzy: