niedziela, 7 listopada 2010

Oj...

Upss... Dziś właśnie zrobiłam tło na bloga. Bardzo ładnie wyglądało i wgl. trochę miałam problemów z wrzuceniem, lecz teraz jest dobrze. Ustawiłam jako tło, a tam co ?! Ucięło mój obrazek! Moje tło! Teraz wygląd bloga jest okropny, zaraz to zmienię. Dla ciekawskich jak wygląda to tło na bloga to proszę bardzo : http://i55.tinypic.com/1zn36na.jpg

Jestem bardzo wściekła! Wiem, że tlo nie jest jakoś szczególnie wymyślne, ale jest. I chciałam, aby było bardzo ładnie a wyszło gorzej ; /

EDIT. Teraz zrozumiałam. Tło zrobiłam za duże! Ech... Ja i ta moja mózgownica ; p

EDIT 2. Jest! Wyszło! Co prawda napis jest tylko po lewej stronie jestem z siebie dumna, że coś takiego udalo mi się stworzyć... Wiem, nie napracowałam się zbytnio, ale jest to moje pierwsze to stworzone na bloga w życiu, więc... Jestem happy!

Brak komentarzy: