wtorek, 16 listopada 2010

Z kosmetyków Luxe


Tym razem makijaż z kosmetyków, których strasznie nie lubię - LUXE. Może najpierw wyrażę swoją opinię na ich temat. Strasznie nie lubię takiego błyszczącego efektu na powiece. Szczególnie na stardollu. Kolory, nie mogę powiedzieć, że nie sklep ten ma bardzo ładne. Są tu naprawde świetne kolory!
Oczy - Czarnym błyszczącym cieniem zaznaczyłam zewnętrzny kącik oka. Potem nałożylam na środek powieki taki czerwony kolorek i wymieszałam go z tym czarnym. Potem w wewnętrznym kąciku nałożyłam taki beżowy kolorek. Potem obrysowałam górną powiekę eyelinerem i wytuszowałam rzęsy
Usta i Twarz - je w tym makijażu również zostawiłam w spokoju ;D Ostatnio coraz bardziej skupiam się na oczach.

I jak wam się podoba? Mi się wydaje, że lepiej by wyglądał bez tego LUXE'owego błysku.

Brak komentarzy: