wtorek, 23 listopada 2010

Odrobina zimy (stylizacja)


Witam.
(Na wstępie zaznaczam, że ta stylizacja liczy się jako jedna pozycja z mojej listy. Dlaczego? Ponieważ gdy ją tworzyłam nie miałam pomysłu na konkretne makijaże. Odpowiedź to trochę masło maślane, ale zawsze coś ;D )

Dziś stylizacja ^^ Odrobinę zimowa. No to zacznę opisywać.
Najpierw przeglądając sobie wyszukiwarkę w StarPlazie wyszukałam oto taki żakiecik. Postanowiłam, że zrobię z nim ubiór. Potem czarne kozaczki, obowiązkowo rurki. Pod żakiecik dałam biały top z Basic. Aby nie było pusto jeszcze torba. I tadaam!
Powiem tak, gdyby nie ten żakiecik stylizacja byłaby nudna, a tak jest tu odrobina koloru.
I jeszcze lista rzeczy i sklepów, z których je pożyczyłam ; )

Sport Bag (stardoll) cena - 5 sd
Double Breasted Jacket (stardoll) cena - 5 sd
White Boatneck Top (BASIC) cena - 4 sd
Audrey Boots (stardoll) cena - 4 sd
Stretch Jeans (bisou) cena - 5 sd

Na cały strój wydamy 23 sd, a co najważniejsze - wszystkie rzeczy są dla nieSS. Więc, każdy może sobie tak ubrać swoją doll.
Jak wam się podoba?

Brak komentarzy: