niedziela, 7 listopada 2010

Makijaż zielony

Witam. Dziś już odmienionym wyglądem ; D Postanowiłam, że pogrzebię w moim 'makijażowym archiwum' screenów, które nie były umieszczone na tym blogu. Jest to makijaż konkursowy u Anka-lol13. Wykonany przeze mnie był tylko wrzucony na tinypic.com Dziś postanowiłam umieścić go na blogu. od razu przepraszam za to, że makijaż jest nie równy - wówczas nie miałam takiej 'smykałki' do równego makijażu.
Oczy - w zewnętrznym kąciku nałożyłam ciemnozielony cień. Potem Na połowie powieki nałożylam trochę jaśniejszy zielony i ładnie wymieszałam. W wewnętrznym kąciku nałożyłam biały cień. Nie pamiętam czy użyłam eyelinera, czy konturówki - napewno coś na dolną powiekę nalozyłam. Wytuszowałam rzęsy.
Twarz - twarzy chyba nie ruszałam. Chociaż... Może...
Usta - na usta nałożylam taką koralową pomadkę z DOT, a na nią błyszczyk z LUXE.
Jest to bardzo stary makijaż. Robiłam go chyba w wakacje.
Jak wam się podoba? Nygusiia__

Brak komentarzy: