środa, 10 listopada 2010

Alice Cullen


Hej! Dziś przyszłam do was z (mam nadzieję) bardzo dobrze znaną wam postacią - Alice Cullen! Co prawda moja kopie nie jest taka urocza jak oryginał, ale przynajmniej odrobinkę przypomina wampirzycę z sagi Zmierzch ; )
Oczy- Najpierw omówię kolor oczu. Jak każdy fan rodzinki Cullenow wiem, że ów rodzina ma złote/bursztynowe oczy. Na stardollu nie ma jeszcze takiej barwy tęczówki, ale zmienilam na tą, która najbardziej jest podobna. Dobra, makijaż. Najpierw zewnętrzne kąciki oczu podkreśliłam bordowym cieniem. Potem musnęłam powiekę koralowym cieniem. Górną linię rzęs podkreśliłam eyelinerem. Dolną zostawiłam w spokoju. Wytuszowałam rzęsy. 
Twarz - na policzki dałam tylko rozświetlacz. 
Usta - zmienilam je swojej doll. Wybrałam bardziej blady kolor ust. 

Wiem, że mój mkijaż nie dorównuje Realnej Ashley Greene (aktorka, która wcielila się w Alice), ale mam nadzieję, że się spodobało ; D

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

;[ odgapione ode mnie !
Już dość dawno dodałam na youtube film w którym zmieniam swoją doll 10magda10 w alice ze zmierzchu!