czwartek, 22 grudnia 2011

Swiąteczna stylizacja















Tak jak zapowiedziałam świąteczna stylizacja (kliknij aby powiększyć). Do makijażu użyłam czerwonego, białego i fioletowoniebieskiego cienia, czerwonej szminki z Dove(jeśli jej nie masz poszukaj podobnej w starplazie, najlepiej wyszukiwarką, bo wtedy znajdziesz te odcienie które już nie są na wystawie ) i brązowego różu z Dove (jeśli go nie masz zrób to samo co ze szminką). Włosy zmieniłam na kolor kasztanowy. Jeśli chodzi o ubiór to zrobiłam dwie wersje. Pierwsza przypomina trochę ubiór św. Mikołaja, a druga w tych samych kolorach ale jest dużo tańsza i według mnie ładniejsza. Ubrania, z którymi zrobiłam stylizacje:

2 komentarze:

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

Kochana, pomyliłaś się. Sklep z kosmetykami to DOT a nie Dove :)

superlilka999 pisze...

Wiem, ale kiedyś były kosmetyki z Dove do zakupienia przez link :)