poniedziałek, 19 grudnia 2011

Metamorfoza Gabi---...

 Przed: Po części mi się podoba, a po części nie. Góra mi się strasznie podoba, ale dół już nie. Zmieniłabym leginsy na rurki, a buty na mniej eleganckie np. glany, kozaki lub trampki.
Po: Zrobiłam dwie wersje bo nie byłam pewna czy spodoba ci się pierwsza. Prosta stylizacja  w czarnym malinowym i białym kolorze. Mi ona bardziej do gustu przypadła, ale dla ciebie zrobiłam drugą wersję w luźniejszym stylu.
Po nr.2: Trochę luźniejsza wersja w kolorze czarnym, żółtym i różowym. Nie wiem czy ci się bardzie spodoba, ale po obejrzeniu twojej stylizacji myślę że wersja 2.
 Przed: Makijaż nie równy, ale dzięki oryginalnie pomalowanym policzkom nie wygląda to źle. Nie lubię tych ust, ale tutaj wyglądają fajnie, a z takimi przypadkami rzadko się spotykam. Brwi trochę za wysoko.
 Po: Chciałam żeby makijaż pasował do pierwszej stylizacji. Oczy pomalowałam w odcieniach koloru fioletowego i malinowego(wiem że nie masz tych kolorów ale udało mi się  tak pomieszać te co masz że wyszły takie jak widzisz)

Przepraszam że trochę skomentowałam, mam nadzieję, że cię nie uraziłam.

Brak komentarzy: