piątek, 30 grudnia 2011

Info dot. loterii. (WAŻNE)

Dziś chciałam ogłosić wyniki loterii, patrzę do SB, a tu nie  mogę sprzedać sukienki DKNY. Wiem, że to na nią wszyscy liczyli, więc mam do was pytanie - Co mogę w zamian sukienki DKNY dać jako wygraną w loterii ? Propozycje napiszcie w komentarzach, ja wybiorę tę najczęściej powtarzaną rzecz i zacznę na nią czatować w Bazarze..  Chciałabym, aby to była jakaś cenniejsza rzecz np z DKNY lub ELLE, tylko mały problem z funduszami - ubranko nie może przekraczać 100 sd. Dobra, koniec tych moich wypocin. Chcę tylko ogłosić, że wyniki loterii podam do 7 stycznia.

Postanowione. Miejsce sukienki zajmie różowy blazer z Elle

7 komentarzy:

Ll pisze...

Blazer z ELLE różowy


Laurus01

Aśka. pisze...

Zielono-czarny sweterek z DKNY

melissamildson

Emisiaaa pisze...

Bizou szary sweterek, jest HB
MichowskaEmilia

Teju10 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Blazer z ELLE różowy
tylko nie ten sweter bo ja np. go mam i [pewnie większość też bo był populary i się wszyscy rzucili :D

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

Scalloped Punch Blazer? Tak ?

Roster0020 pisze...

też jestem za blazerem różowym z elle ;)