piątek, 30 grudnia 2011

Makijaż sylwestrowy nr. 5

 Znowu przepraszam za to samo, ale miałam problem z internetem.
Jutro już sylwester, a więc to mój ostatni makijaż sylwestrowy. Chciałam aby był najładniejszy, ale jak już mówiłam miałam problem z internetem i nie wyszedł mi zamierzony efekt. Makijaż w kolorze morskim i brązowym z dodatkiem pomarańczowego. Kolor morski wyszedł mi gdy zmieszałam niebieski z zielonym. makijaż inspirowany był zamieszczonym poniżej zdjęciem.
Mam nadzieję, że się spodoba.
PS. Dopiero przed chwilą przeczytałam, że Nygusiia miała dzisiaj zrobić makijaż, ale trudno ;)

3 komentarze:

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

Nie, ja pisałam, że zrobię finałowy, czyli jutrzejszy ;)

Roster0020 pisze...

fajny ;) mogłabyś zrobić konkurs na makijaż sylwestrowy :)

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

Roster - Hmm. niezły pomysł, ale jako, że dziś jest sylwester to może zrobię na karnawałowy.