sobota, 17 grudnia 2011

Metamorfoza Dosia192837465

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale najpierw byłam chora, a potem zrobiłam sobie wcześniejsze ferie niestety bez internetu :(
Do metamorfozy znowu zgłosiła się Dosia, przepraszam że dopiero teraz wstawiam.
Przed: Bardzo mi się podoba, zwłaszcza ta czapka :D
Po: W podobnych kolorkach, ale delikatniej, bardziej dziewczęco. Według mnie ta stylizacja jest dużo lepsza od popszedniej i mam nadzieję że się spodoba.
Przed: Ładnie, tak delikatnie. Nie lubię cieni Luxe, ale tutaj wyglądają ładnie. Usta pomalowałabym mocniejszą szminką np. delikatnym różem.
Po: Makijaż w tych samych kolorach co stylizacja. Usta pomalowałam ciemnoczerwoną szminką i bladą, cielistą. Teraz zauważyłam że zapomniałam o różu, przepraszam.

Mam nadzieję że tym razem metamorfoza spodoba się bardziej.

Brak komentarzy: