niedziela, 11 grudnia 2011

MOTD 11.12



 Dzisiaj postanowiłam nieco odświeżyć wygląd mojej lalki. Pozmieniałam trochę części twarzy, fryzurę na moją ulubioną.
 Makijaż jest bardzo lekki - można by rzec, że jest to taki zwyczajny codzienny makijaż. Rzęsy wytuszowalam oboma rodzajami tuszów, kreska eyelinera na górnej powiece. W zewnętrznym kąciku dałam odrobinę czarnego cienia - co jak co, ale musze się przyznać, że jestem uzależniona od czarnego cienia ;] . na środku powieki nałożyłam brązowy cień, a w wewnętrznym kąciku dałam odrobinę brązowawego szarego koloru.  Kości policzkowe musnęłam koralowym różem, co nie jest u mnie codziennością. Usta zostawiłam bez zmian.
 I jak ? Podoba wam się ?

2 komentarze:

superlilka999 pisze...

Mi się podoba, choć ja wolę mocniejsze makijaże ;)

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

Ja też, ale ten raz na jakiś czas to sobie pozwalam na delikatniejsze ;)