sobota, 1 stycznia 2011

Metamorfoza diamentowa555



Przed
Podoba mi się. Jest tak klasycznie :D Jedyne co mi się nie podoba to ta torebka - nie przypadła mi ona do gustu.






Po.
Chciałam by było ostro. Przeszukiwałam twoją szafę w poszukiwaniu jakiejś fajnej kiecki i znalazłam tą - śliczna jest ^^ Potem wzięłam czarne szpilki. Byłoby nudno gdybym nie dodała kurteczki z Miss Sixty i podartych rajstop - te dwa elementy dodają strojowi takiego pazura.



Przed.
Eee.. Gdy zaczynałam robić metamorfozy obiecałam sobie, że będę szczera. I będę. Makijaż mi się nie podoba. Za ciemne usta, makijaż taki "na odwal". I jeszcze te niebieskie (?) pasemka.



Po.
Jesteś SS więc wybrałam fryzurkę dla SS. Kolor jest bardzo podobny do koloru twoich ust więc nie rzucają się one tak w oczy. Chciałam by makijaż pasował kolorystycznie do twojego ubioru. Czarny cień nałożyłam w zewnętrznym kąciku oka. Potem taki bordowy na środku powieki. Byłoby za ciemno dlatego w wewnętrzny kącik oka nałożyłam biały cień. Oczy pomalowałam eye-linerem i wytuszowałam rzęsy. Zauważyłam, że masz pieprzyk więc dałam go pod lewe oko.

Mam nadzieję, że podoba Ci się metamorfoza.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Podoba mi się i metamorfoza ubrania i makijażu. Dzięki za szczerość. xD
Diamentowa555