sobota, 1 stycznia 2011

Aktualizacje

Dobra - trochę się zmieniło na blogu, no nie? A to chyba jeszcze nie koniec zmian.

Aktualizacja nr 1. - Metamorfozy zostają na zawsze.
Tak. Zdecydowałam, że metamorfozy będę wykonywać od teraz regularnie. Lubię malować czyjeś doll i nawet chyba nieźle mi to wychodzi, więc czemu by tego nie wykorzystać?

Aktualizacja nr 2. - Nowa lista makijaży.
Jak planuję jutro skończy mi się lista makijaży. Więc potrzebuję nowej... I listą zajmę się niedługo - w poniedziałek planuję zrobić nową.

Pomysł nr 1. - Reaktywacja mojego konta na YT.
Trzeba ożywić te moje konto, no nie ? ;p Wymyślę jakiś makijaż, a potem nakręcę filmik.

Pomysł nr 2. - Nowy nagłówek
Jestem osobą, której coś nudzi się po tygodniu. W ciągu ostatnio 4 miesięcy zrobiłam wiele nagłówków. Ale ten, który zamierzam zrobić teraz będzie na stałe - przynajmniej tak podejrzewam :D

Co sądzicie o pomysłach? Piszcie w komentarzach.

1 komentarz:

LittleRunaway pisze...

zrobisz mi metamorfoze na stardoll?
jestem ZetuS