wtorek, 5 października 2010

Makijaż inspiracyjny - sukienka Hot Buys z Voile ; )


Hej! Od razu przepraszam za wielkość i jakoś owego screena powyżej - wiem maleństwo ;)
Gdy byłam w Starplazie i przymierzałam się do zakupu sukienki Hotbuys z Voile (której i tak nie kupiłam -,-) jakoś mnie tak naszło na makijaż w tych samych barwach co sukienki. Weszłam do DOT i pomyślałam "Perfekcyjnie". Oczywiście było to o kolorach którymi aktualnie DOT dysponuje. Tak więc wzięłam do roboty. Czarny cień w zewnętrznym kąciku nałożyłam. Potem ten taki cień w kredce. Taki brązowawo-szarawy. (Wiem, jestem boska w opisywaniu kolorów ; p). Potem pomiędzy nimi dałam ten baardzo ciemny fiolet (?). Podkreśliłam oko prawdopodobnie eyelinerem (nie pamiętam dokładnie czy go użyłam - prawdopodobnie tak [jak zwykle]), potem kredką do oczu. Wytuszowałam rzęsy obiema maskarami. Twarzy i ust nie ma co opisywać. I tak oto wyszedł przecudny (jak dla mnie) makijaż. Według mnie jest... śliczny? W każdym razie podoba sie mi.
A wy co myślicie? Podoba wam się mój przypływ 'fantazji makijażowej' ?

Brak komentarzy: