niedziela, 17 października 2010

; /

Cześć. Chciałabym was poinformować, że będę teraz mniej siedzieć na stardollu. Czyli nie będę już robiła makijaży często. Oczywiście zrobie jakieś 2 makijaże na tydzień (przynajmnniej się postaram), ale tylko tyle. Czemu? Dotychczasowe notki pisałam z komputera mojego brata. Teraz gdy naprawił on mój komputer już nie muszę 'brać' jego komputera. A jako, że mój komputer 'nie trawi' stardolla, coraz mniej na niego wchodzę. I ot cała historia. A i jeszcze wyjaśnię znaczenie słowa nie trawi. Gdy wchodzę na stardolla jest wszystko ok. Tylko po minucie internet mi się wyłącza (mam bezprzewodowy), a stardoll wyświetla mi okienko, że jest Błąd. Muszę wtedy wyłączyć stardolla, poczekać pół minuty, aż internet się na nowo włączy (lub ręcznie go włączyć). Jest to dosyć uciążliwe - robisz makijaż i tu nagle ci wyskakuje błąd, a internet ci się przerywa ; / Dowidzenia. Wrócę w przyszłym tygodniu (czyt. jutro, pojutrze lub po pojutrze)

Brak komentarzy: