sobota, 2 października 2010

Black & White



Jest to makijaż za który długo się zabierałam - ponieważ (według mnie) ten makijaż musi buć perfekcyjny. Nie wiem czemu, ale tak mi się w tej głowie zakodowało ;D Chciałam, abe ten makijaż był najbardziej perfekcyjnym makijażem, który wstawiłam na tego bloga. Mam nadzieję, że taki jest ; ) 
Twarz - ograniczyłam się tylko do białego rozświetlacza na policzkach
Oczy -  w zewnętrznym kąciku nałożyłam czarny cień. Coprawda nie nałożyłam go, aż tak dużo by była to taka czysta czerń, ale dla mnie starczy ; ) Potem nałożyłam dużą ilość białego cienia od wenętrznego kącika do czarnego cienia. Potem użyłam czarnej kredki i wytuszowałam rzęsy dwoma mascarami - pogrubiającą i wydłużającą. 
Usta -  pozostawiłam takie jakie były - szminka w tym wypadku zepsułaby caly makijaż. 

I co sądzicie? 

Brak komentarzy: