niedziela, 31 października 2010

Imprezowy Look (stylizacja)


Witam. Dziś będzie tylko stylizacja Na imprezę. Makijażu nie chciało mi się robić ;D Wieć zzacznę omawiać poszczególne ubrania i dlaczego, akurat taki zestaw wybrałam.
Wybrałam ten zestaw dlatego, bo bardzo mi się podobał. ostatnio mam fioła na punkcie tych leginsów : ) I jeszcze ta kurteczka.... Kocham ją! Dobra zacznę od góry - kurteczka z Miss Sixty na 22 sd (chyba). Jak napisałam wcześniej kocham ją. Bluzka z Kohl's z Abbey dawn (nie pamiętam dokładnie tych nazw). Bardzo lubię tą bluzkę - pasuje do wszystkiego! Spódniczka, którą dostajemy od zarejestrowania się na stronie. Wreszcie znalazłam do niej coś odpowiedniego (odpowiednie dla tej spódniczki jest również czarny top z Fallen Angel. Tworzą wtedy taką fajną czarną sukienkę tzw. Małą Czarną). Do tego zestawu pasuje również mini spódniczka z Kohl'a z Abbey Dawn. Taka biała w czarną kratkę. Leginsy z Fallen Angel. Bardzo długo na nią czyhałam. Nie było mnie wtedy jeszcze na stardoll kiedy ona była w sklepie, a nie miałam SS by ją kupić w SB. Wkońcu kiedy sobie doładowałam SS kupiłam ją w SB za 5 SD. Ok miesiąc później była w starplazie za 4 SD -,- . Ok, koniec tych moich gadanin. Jeszcze czarne szpilki prawdopodobnie ze sklepu stardoll. I jeszcze HB - torebka. Zakochałam się w niej ^^.
Cały strój wydaje się być Glamour i Rockowy. Właśnie na tym mi zależało - połączyć te dwa różniące się style. Leginsy i kurteczka właśnie taki efekt tworzą. I to mi się podoba :)
A wam? Jak się wam podoba?
Nygusiia__

Brak komentarzy: