niedziela, 4 września 2011

Wiem że powinnam ci napisać to na gg, ale masz pecha ponieważ nie nam do niego dostępu i nie nam innego wyboru niż napisanie wszystkiego tutaj. Zawiodłan się na tobie. Dałam ci tymczasową władze nad blogiem, a ty olalas to. Miałam nadzieję że podczas mojej nieobecności na blogu będzie się coś działo. Że postarasz się choć trochę i zareklamujesz bloga. Oddalabym ci sd które wydalas. Mogłas chociaż zachęcać ludzi do metamorfoz. Ale nie, nie chciało ci się nic robić prócz napisania notki w której reklamujesz swojego bloga. Wnerwilo mnie to. Otóż daje ci ostatnia szansę. Jeśli przez miesiąc nic nie napiszesz czegoś co jest związane z tematyką bloga zwalniam cię i to dyscyplinarnie. Nie będzie dodatkowej szansy. Przepraszam obserwatorów, ponieważ wiem że zawaliłam. Nie powinnam aż tak zawalic tego wszystkiego. Obiecuje że nadrobie straty jak tylko będę mieć internet, oraz że urządze loterię z okazji roku istnienia bloga. Buziaki, Natalia.

1 komentarz:

superlilka999 pisze...

Mam nadzieję że dodacie jakieś posty