sobota, 24 września 2011

Nabór na redaktorki

  Jako, że Dosia odeszła postanowiłam urządzić konkurs na redaktorkę. Będzie się składał z jednego etapu - nie dam rady sama prowadzić bloga przez ok. 2 miesiące więc tak będzie okey ;]

 By wystartować w konkursie musisz :
  1) Mieć minimum 11 lat.
  2) Być co najmniej rok na Stardollu
  3) Oczywiście mieć konto na blogerze.

 Zasady :
  1) Malujecie moją lalkę.
  2) Linkujecie na Tinypic.com i dajecie link w komentarzu pod tą notką.
  3) W tym samym komentarzu piszecie parę słów o sobie.
 

 Nabór będzie trwał do 8 października.

 Liczę na was dziewczyny ;)

3 komentarze:

superlilka999 pisze...

zgłoszę się tak jak poprzednio, ale myślę że nikt więcej nie zgłosi się.

superlilka999 pisze...

mój makijaż: http://tinypic.pl/zzf26qpcdry5
Jestem Ola na stardoll superilka999. Mam 12 lat. Na stardoll jestem prawie 1,5 roku. Interesuję się modą i bardzo lubię Stardoll. Na stardoll wchodzę prawie codziennie.

Sylwia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.