sobota, 24 września 2011

Metamorfoza Paullka

Po wielomiesięcznym postoju wśród metamorfoz znalazła się śmiałka, która poddała się mojej ocenie ;]



Ubiór Przed :


 Długo zastanawiałam się jak to ocenić no, bo kolorystyka jest ok. Widać, że miałaś pomysł. Lecz z wykonaniem troszkę gorzej. Góra sukienki jest okropna, lecz dół całkiem, całkiem. Możesz wykorzystać go w kolejnych stylizacjach. Nie wiem skąd wytrzasnęłaś ten dyplom, lecz na 100% Tam nie jest jego miejsce. Rajstopy nie zachwycają, a buty... cóż z wykonaniem niezbyt. 

Ubiór Po :

Nie masz zbyt dużo ubrań, lecz nic do tego nie mam - jesteś tzw. świeżynką na stardoll. Wybrałam tę króciutką sukienkę - ma bardzo fajny wzór ;] Do tego pasek w talii, szpilki. Bransoletki nie zdejmowałam - strasznie ją lubię :D


Makijaż Przed :

Hmm.. Nie wiem co o tym sądzić. Okulary przeżyję, bo sama takie mam. Fryzurę też. No i usta również. Kształt twarzy - o.o . Nos nie zachwyca - według mnie to jeden z brzydszych nosów w SP. No i te oczy, które ma co druga dziewczyna na stardoll... Makijaż - kreski są odstraszające (przepraszam, że ich nie pokazałam). Gdybym oceniała to dałabym Ci 4,5/10

Makijaż Po :


Postawiłam na naturalność. Przefarbowałam włosy na jaśniejsze. Gęste loki są teraz w modzie, więc takie wybrałam. Makijaż ograniczyłam do minimum - 2 tusze i eye liner.

Jak Wam się podoba ?

1 komentarz:

superlilka999 pisze...

super metamorfoza!