niedziela, 25 września 2011

Stylizacje- NSS i SS

 Witam. Dziś postanowiłam zapełnić pustkę na blogu swiema stylizacjami, które wykonałam na potrzeby bloga ochmojstardoll.blogspot.com, na który serdecznie zapraszam ;)

Dla NSS :


W stylizacji za sm postawiłam na żywy kolor - turkus.W tej stylizacji uwagę przykuwa turkusowa spódniczka i okulary o tym samym kolorze. Nie chciałam przesadzać więc dodałam biały top, czarny pasek, marynarkę i lśniące szpilki.



Dla SS



 W stylizacji dla SS postanowiłam, że kolorem przewodnim będą beże i róże w różnych odcieniach. Pierwszym elementem tego stroju, który wybrałam była ta delikatna spódniczka. Od razu skojarzyła mi się ze świeżością, niewinnością no i dziewczęcością. Potem zdecydowałam się dodać jakiś beżowy akcent, którym okazała się koszulka na ramiączkach, która jest za sm. Całość trzeba było jakoś ożywić mocnym kolorem, by nie było tak mdło więc dałam kurtkę w tym odważnym różowym odcieniu. Do tego różowe buty, jakiś naszyjnik, bransoletka i okulary.  Zrezygnowałam z torebki - za dużo by tego było.  Jestem pewna, że z tej stylizacji skorzystam, jak tylko doładuję sobie SS ;]

1 komentarz:

superlilka999 pisze...

Podoba mi się ta dla nss :)