sobota, 26 lutego 2011

Metamorfoza wena12


Przed.
Nie podoba mi się. Wzorzyste leginsy, bluzka z motylkiem i te nieurocze balerinki. Mieszasz ubrania, style, ale nie wychodzi Ci to. I otóż dam swój powstały niedawno tym "Nie będzie tego komentowała, bo jest załamana" .

Po.
Ta, skrytykowałam Cię, a sama lepszego nie zrobiłam -.- Zbyt wielkiego wyboru nie miałam, ponieważ masz mało ubrań. Założyłam spódniczkę i czarny top, które tworzą "małą czarną". Na to zarzuciłam takie... coś :D Czarne szpilki i rajstopy - by nie było pusto.

Przed.
Pierwsza moja reakcja - o.O . Moja druga reakcja - Dziewczyno, jak ty (a raczej twoja lalka) wyglądasz! Nie, nie i jeszcze raz nie! Sztuczne rzęsy, które są okropne, kolczyki (2 pary !!) na włosach, opaska, włosy, usta, które ma co druga lalka. Ogólnie nie podoba mi się.

Po.
Nie miałaś żadnych dodatków, których byś nie wykorzystała w swoim wizerunku (prócz opaski dla superstar -.-), żadnych kosmetyków, więc musiałam polegać tylko na zmianie fryzury i koloru włosów. Wybrałam tą - odrobinę roztrzepaną.z przedziałkiem na środku głowy. Cóż, może i jest nudno, lecz to nie jest moja wina.

Jak wam się podoba ?

Brak komentarzy: