piątek, 25 lutego 2011

Metamorfoza O.l.i2000


Przed.
Cóż, jest strasznie pusto. Lubię tę bluzkę, ale tutaj... Po prostu nie podoba mi się. Jest strasznie nudno i wgl.

Po.
Wybacz, ale metamorfozy "PO" nie wykonałam - co się da zrobić z dwóch projektów (z kółkami -,-), jakiejś darmowej peleryny i.. nie pamiętam dokładnie czego.




Przed.
Ta metamorfoza nie ma na celu obrazić Cię, lub inne osoby, które tak wyglądają, ale twarz twojej lalki przypomina mi konia o.O Oczy jeszcze przejdą, ale usta, brwi i nos są okropne. Nie wiem skąd wytrzasnęłaś tę kokardkę, bo wgl. tutaj nie pasuje. Na dodatek te kolczyki. Nie, nie i jeszcze raz nie !


Po.
Nie mogłam nic zrobić prócz zmienienia fryzury i koloru włosów. Kosmetyków nie masz, biżuterii żadnej prócz tej kokardki i kolczyków. Przesunęłam odrobinę nos, oczy i brwi. Nie jestem z siebie zadowolona.

Brak komentarzy: