środa, 2 lutego 2011

Konkurs na komentowanie

Otóż wpadłam na pewien pomysł - konkurs na komentowanie. Ale by nie owijać w bawełnę od razu przejdę do konkretów.


Komentarze będą liczone przez pewien gadżet, który niebawem zostanie umieszczony na blogu.

Regulamin komentowania :
1) Komentarze typu ":]", "xD", ";p" itp. NIE będą brane pod uwagę.
2) Jest absolutny zakaz spamowania/reklamowania i wszystkiego podobnego w komentarzach. Chodzi mi o komentarze typu "Zagłosuj na mnie 5/5 tego i tego dnia. Rozlosowane będą nagrody" itp.
3)By wziąć udział w konkursie należy być obserwatorem witryny nygusiia-makijaze.blogspot.com !

Nagrodą za największa ilość komentarzy będzie 20 sd. Nagroda będzie przyznawana co miesiąc.

Wiem, że nagroda jak na miesiąc komentowania jest mała, lecz na razie nie mam funduszy na jakąś większą nagrodą. Gdy moje fundusze się powiększą (przynajmniej mam taką nadzieję :D) nagroda za komentowanie również się  zwiększy
.

Dziękuję za uwagę :)

Brak komentarzy: