sobota, 12 lutego 2011

Metamorfoza superlilka999

 Przed.
Wybacz, ale dla mnie jest Ohydnie. Ta fryzura jest całkiem ładna, ale niezbyt tutaj pasuje. Usta przypominają mi (nie wiem czemu) chomika o.O Nie piszę nic więcej bo nie ma co pisać

Po.
Bardzo lubię te fryzurkę - jest taka lekka, puszysta i wgl. Makijażu praktycznie nie ma - co można zrobić z tuszu do rzęs i kredki do brwi ? Nałożyłam jeszcze fajne okulary - urzekły mnie *.*


Taki strój ma większość ludzi na stardoll - nijaki, bez smaku i wgl. taki jakiś... nie fajny. Ogólnie niby ładnie, ale jestem na nie.



To co zauważyłam to to, że większość rzeczy w twojej szafie jest darmówkami. A wiadomo, że z darmówek nic ciekawego się nie da zrobić. Ale do rzeczy - wyjęłam z szafy tę sukienkę i pomyślałam "Muszę ją wziąć" i tak też zrobilam. Potem wzięłam te czarne szpilki na platformie i... nic więcej. Nic ciekawego nie mogłam wygrzebać.

Jak wam się podoba? Przed czy po ?
Opinie zamieszczajcie w komentarzach :)

1 komentarz:

superlilka999 pisze...

Dziękuję ;) super metamorfoza