wtorek, 24 stycznia 2012

Pożegnanie

 Pewnie zauważyliście, że na blogu jest zastój. Jest to spowodowane moim brakiem czasu na makijaże, ostatnim zainteresowaniem moimi grafikami jaki i (nie będę się kryla) moim małym lenistwem. A do tego jeszcze mam trochę pracy w szkole, domu.

Postanowiłam, ze odchodzę z bloga. Nie będę się wypisywać z autorów - może raz na jakiś czas coś wyskrobię.

Do Superlilka999 - kochana dziękuję za to wszystko - za to, że chociaż łapało mnie wielkie lenistwo, albo wgl. nie miałam dostępu do komputera to ty pisałaś. Byłaś najlepsza. Jeśli chcesz - zrób z tym blogiem cokolwiek byś chciała - zmień tematykę, pisz chaotyczne notki. Tylko mała prośba - nie zmieniaj adresu, ani nie usuwaj starych notek. Są one dla mnie wręcz sentymentalne - w wolnej chwili powracam by powspominać stare dobre czasy,  gdy było się jeszcze dzieciakiem, które nie rozumiało tego stardollowego świata.

Mam nadzieję, że kiedyś zrozumiecie i wybaczycie mi moje postępowanie. Chociaż wątpię, żebyście mi wybaczyli.

 Kocham was wszystkich - te wszystkie 19 osób, które się dodało do obserwatorów przez te 1,5 roku.      Podejrzewam, że będę tęsknić, ale wolę zostawić was teraz na zawsze niż robić kilka krótszych przerw jak to robiłam kiedyś.

Natalia.

2 komentarze:

superlilka999 pisze...

Szkoda że odchodzisz ;(
Postaram się dobrze prowadzić bloga

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

Mam nadzieję, że dobrze go pokierujesz. Wiesz, jak czegoś będziesz potrzebowała w sprawie bloga - śmiało pisz, pomogę.