piątek, 6 stycznia 2012

Makijaż karnawałowy nr. 1



 Tworząc ten makijaż nie sądziłam, że cały screen zwalą mi te świecące "cosie". Niestety, teraz nie chce mi się tworzyć kolejnego.
 Na całą powiekę nałożyłam ciemno fioletowego cienia z Luxe (teraz dopiero zaczęłam doceniać ten sklep - mają tan naprawdę świetny asortyment !). Chciałam by wyglądał na rozmazany tworząc smokey eye i chyba pierwszy raz mi się to udało. Potem przy linii rzęs dałam jasny niebieski, a w zewnętrznym kąciku oka trochę ciemniejszy niebieski. Zrobiłam kreskę eyelinerem na górnej powiece, wytuszowałam rzęsy pogrubiającym tuszem i gotowe.

Podoba wam się ? Umalujecie tak swoją lalkę ?

4 komentarze:

Sylwia pisze...

Ładny, ale ja nie przepadam za Luxe. ; )

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

Invincible - ja również, ale mają tam naprawdę świetne kolory i obawiam się, że "przechodzę na ciemną stronę mocy" xd

Ll pisze...

Fajne ale nie przepadam za
Luxe.

crescando pisze...

Fajnie zrobiony i do tego kolory pasują do siebie :)