poniedziałek, 31 października 2011

Stylizacja na Haloween

















Ja też postanowiłam zrobić makijaż na Halloween ale dodatkowo ze strojem. Makijaż jak widzicie jest dosyć ciemny (na dole jest zbliżenie). Do stylizacje strasznie trudno znaleźć mi było ubranie idealne na to święto, ale w końcu wykombinowałam taką ciemną stylizację.
Mam też małą niespodziankę. Kiedy miałam swojego bloga postanowiłam zrobić nagłówek ale niestety nie miałam czasu na prowadzenie samodzielnie bloga i go usunęłam, ale niedokończony nagłówek został i wczoraj postanowiłam go dokończyć, a oto wyniki mojej pracy:   http://tinypic.pl/70svrnf4m7y9
Wyszedł trochę duży i chciałam jeszcze dodać tło, ale ze względu na Halloween postanowiłam go pokazać. Jak wam się podoba?

2 komentarze:

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

W stylizacji się zakochałam *.* Śliczna jest. Makijaż też jest bardzo ładny. Nagłówek bardzo ładny, ale jeszcze bym popracowała nad cieniowaniem. Nie musiałaś się wysilać - naprawdę. Niedawno zamówiłam nagłówek. Niestety nie miałam jak cię poinformować. Ale bardzo doceniam twój gest.

jonathan pisze...

podoba mi się.