poniedziałek, 10 października 2011

Metamorfoza Paulinka100

Ponieważ nikt nie chciał się zgłosić wylosowałam do metamorfozy Paulinka100. Mam nadzieję że metamorfoza się spodoba.
Przed:

Wszystkie kolory do siebie pasują tylko to niebieski 'coś' na bluzce  mi się nie podoba. Ta torebka nie przypadła mi do gustu, ale po przejrzeniu twojej szafy stwierdzam, że to jedyna, która pasowała do tej stylizacji. według mnie jest trochę nudno - jest dużo akcesorii, a ubrania to tylko bluzka i rurki. Proponowałabym dodać jakiś brązowy sweterek lub kurtkę.

Po:
Do tej stylizacji użyłam żółtej spódniczki, czarnego topu w złote kropki, czarnego żakietu, żółtej torebki, czarnych butów, czerwonego paska, opaski z kwiatkami i czarnego beretu. Chyba nie mam co opisywać, wszystko widać na obrazku.

Makijaż przed:
Zbyt dużo wszystkiego - cieni, biżuterii, a przede wszystkim sztucznych rzęs. Reszta nie jest najgorsza. Fryzurę dosyć lubię, oczy wyglądają dosyć ładnie(po zdjęciu rzęs), usta mogą być, za nosem nie przepadam, ale nie jest najgorszy. Różowy róż na policzkach bardzo kontrastuje z jasną cerą czego nie lubię, powinno być pomalowane delikatniej.

Makijaż po:

Zrobiłam lżejszą wersje poprzedniego makijażu. Tylko usta pomalowałam ciemniej.


Jak wam się podoba? Komentujcie.

1 komentarz:

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

Wow. Jestem pod wrażeniem stroju - jest naprawdę dobry ! Mam troszkę uwag do makijażu jak np. zbyt różowe policzki, ale Moimi uwagami nie warto się przejmować - jeśli ja się czegoś nie przyczepię to nie jestem sobą ;)