czwartek, 16 lutego 2012

Trochę spóźniona, ale.... stylizacja walentynkowa

 <---Stylizacja dla SS
Chciałam żeby było walentynkowo. Nie wiem czy mi wyszło, oceńcie sami. Miałam wątpliwości co do tego płaszcza, ale lepszego nie znalazłam. Dzięki czarnemu akcentowi nie jest zbyt słodko. Strasznie spodobała mi się ta spódnica, więc jej użyłam.
Stylizacja dla NSS   --->
Nie miałam pola do popisu, bo fajnych ubrań za starmonety jest mało. Ta sama kolorystyka co w stylizacji dla SS. Do tego niebieski pasek.

PS. Przepraszam za opóźnienie, ale byłam chora.

3 komentarze:

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

Ja nie wiem czy jestem ślepa, ale gdzieś ty znalazła ten blazer, płaszcz, czy jak to się zwie ze stylizacji dla SS ? Przeszukiwałam PPQ kilka razy i nie znalazłam tego ;c

A tak to stylizacje mi się podobają. Obie są ładne, ale bardziej urzekła mnie ta dla NSS ;]

superlilka999 pisze...

Przez wyszukiwarkę spróbuj, bo ja tak robiłam te stylizacje

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

Dziękuję za pomoc ;>
Nie wiem jak to możliwe, ze wcześniej wyszukiwałam, a nie znalazłam jej...