niedziela, 13 listopada 2011

Metamorfoza Malwinka1996

 Przed: Niezbyt mi się podoba. Zamiast tych butów dałabym jakieś szpilki . I albo zmieniłabym spodnie na zwykłe czarne rurki, albo zmieniła bluzkę na sportowy podkoszulek.
 Po: W stylizacji postawiłam na szarość, która według mnie świetnie wygląda z różem. Całość jest w stylu sportowym. Od początku postanowiłam że dam różowe trampki na obcasie, ale ponieważ takich nie miałaś sama je zrobiłam.
 Przed: Nie podoba mi się. Większość moich zasad zostało złamane podczas robienia tego makijażu. Powieka została cała pomalowana aż bod brwi czego bardzo nie lubię, te rzęsy są straszne, o błyszczącym cieniu nie napiszę, chociaż nie przepadam za nim.
Po: Postarałam się dopasować do stroju, ale niestety nie znalazłam szarego cienia. Makijaż jest w odcieniach różowego, ale żeby nie było zbyt słodko dodałam fiolet. Usta w kolorze brzoskwiniowym, a policzki pomalowałam trzema odcieniami różu: bordowym, morelowym i szarym.

Brak komentarzy: