wtorek, 22 listopada 2011

Metamorfoza dosia192837465

Tym razem do metamorfozy ktoś się zgłosił, a dokładniej poprzednia redaktorka - dosia192837465.
 Przed: Podoba mi się styl i ten szalik :). Tylko buty według mnie nie pasują. Założyłabym zamiast nich kozaki w ciemniejszym kolorze i spodnie byłyby pod spodem.
Po: Tak naprawdę nie jest to moja najlepsza praca. Dobrze mi się pracowało z twoją szafą, bo masz dużo fajnych ubrań, ale myślę że mogłabym zrobić coś lepszego.
Przed: Całkiem fajnie. Nie lubię pasemek, ale tutaj nie wygląda to źle. Ta fryzura jest przepiękna, uwielbiam ją ;). Nie lubię tych nosów z cieniami i myślę że powinnaś zrobić mocniejszy makijaż (tzn. pomalować większą część powieki).
Po: Starałam się zrobić makijaż pasujący do mojego stroju. Oczy pomalowałam fioletowymi i niebieskimi odcieniami. Na ustach jest kolor malinowy, który uzyskałam mieszając dwie szminki nawet nie wiem w jakim kolorze :D.


Przepraszam, że trochę skrytykowałam, ale ja bardzo lubię czepiać się szczegółów.

2 komentarze:

.Mrów.Cia. pisze...

Dzięki, że byłaś szczera ;*
Makijaż mi się wgl. nie podoba . Przykro mi, i masz rację nie zbyt dobrze mnie ubrałaś, ale nie odbierz mojego zdania źle ;*
Mogę jeszcze jedną metamorfozę ? Tylko teraz się przebiorę ;*

Irytująca/Nygusiia/Nat pisze...

A mi stylizacja bardzo się podoba.